Dış Görünüş Önemli Olsaydı Kap Karanlık Çaydanlıkta Mis Gibi Çay İçilmezdi...!
Alıntı
·
207 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Lokman Şenlik
Gönderi Sahibi
Keşke herkes dediği gibi dış görünüşe bakma saydı ama maalesef artık kalp güzelliği arayan insan yok sonra da herkes yaşadığı hayattan şikayetçi herkes seçiminin bedelini öder..