İnsan olmak sadece insan!!
Kurtulmak istiyorum; kimliklerden, erkekle kadından siyahla beyazdan, milliyetçiyle liberalden, sağcıyla solcudan, heteroseksüelle eşcinselden, müslümanla gayrimüsliminden.
·
20,7bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Antidepresan kullanan ve yalnız yaşayan biri olarak , hayatla mücadele noktasında son zamanlarda bir kanıya vardım ama emin değilim. Hayat beni yorduğu için mi Antidepresan kullanıyorum yoksa bu ilaçları kullandığım için mi hayatın akışına dahil olamıyorum diyorum kendime . İç sesimle konuşmaktan yoruldum 🙃