9/10
·200 syf.··
Beğendi
·
2023 10. kitabı
Keşke ebeveyn olmasa bile herkes okusa dediğim bir kitap.. çünkü ülkemizde ağlama çok yanlış anlaşılıyor.. insanların ve özellikle bebeklerin doğal bir ihtiyacı ve stres boşaltma aracı olduğu bilinmeli
Ağlamalar Ve Öfke NöbetleriAletha J. Solter · Doğan Kitap · 2019481 okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.