Ayşe d a
@mevsimbahar1
Takip Et
9/10
·
200 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2023 10. kitabı
Keşke ebeveyn olmasa bile herkes okusa dediğim bir kitap.. çünkü ülkemizde ağlama çok yanlış anlaşılıyor.. insanların ve özellikle bebeklerin doğal bir ihtiyacı ve stres boşaltma aracı olduğu bilinmeli
Ağlamalar Ve Öfke Nöbetleri
Aletha J. Solter · Doğan Kitap · 2019
481 okunma
1 beğeni
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap