Steelheart serisi 3 kitaptan oluşuyor. İlk kitap en güzeliydi benim için. Biraz daha genç yetişkin tarzındaydı. Ben Sissoylu serisi ile başladım. O da gayet iyiydi ama Fırtınaışığı arşivi cidden başka bir seviyede.
Tenjin Sensei Ben yıllar önce sadece bir kitabını okumuştum pek hatırlayamadığım, Steelheart diye. O yüzden bilmiyordum kalemini ama benim için bu seri, bu cilt, ilk deneyimim oldu Sanderson kalemiyle tanışma açısından. Bu zamana kadar çoğunlukla genç-yetişkin türünde fantastikler okumuştum, onlar daha hafif ve okuması daha kolay seriler genelde ama buna rağmen hiç zorlamadı beni bu kitap. Belki birazcık zor ama asla sıkıcı değil. Bundan sonra Brandon Sanderson kitaplarını toplayacağıma eminim. Cosmere evrenini keşfetmek istiyorum.