·162 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mayıs 2023 16:39 Çalışırken mola verdiğim zamanlarda tek tek öyküler okurum diye bu kitabı tercih ettim ve böylelikle Maupassant' la da tanışmış oldum. Henüz ilk hikayeyi okuyorum derken kendimi öyle kaptırmışım ki neredeyse kitabı bitiriyordum. Öykü literatürüne hakim olduğum söylenemez ama Maupassant için öykü alanında belki de şimdiye kadar gördüğüm en iyi yazar diyebilirim. Anlatımı gayet sade ve güzel. Sürekli kısa ve anlaşılması kolay cümleler kurmuş. Öykülerde geçen olaylar oldukça ilgi çekici, sonları şaşırtıcı ve başından sonuna kadar okuyucuyu sıkmıyor, ilgisini canlı tutabiliyor. Bu kitaptan sonra Maupassant' ın bir diğer öykü kitabı "Gezgin Satıcı"yı da okuyacağım, size de tavsiye ediyorum.