Eser her ne kadar bir başucu kitabı olmaya layıksa da, yer yer insanı sıkan ve anlaşılması güç tarafları mevcut. Konu olarak kitaba önyargılı yaklaşılırsa sanırım ilerleyemeden elden bırakılır. Tasavvuf, metafizik, felsefe gibi konuları sevmeyenler eserden tat alamayabilir belki de cok saçma olarak nitelendirebilir. Sonuç olarak eseri herkese tavsiye edebilirim.
Son cümlem Bediüzzaman Said Nursi'ye ait bir söz olsun : Herşeyi maddede arayanların akılları gözlerinde olup, göz ise maneviyatta kördür...