Puan vermedi·208 syf.··
2023 17. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2023 13:03
Öncelikle Hiraizerdüş' ün okuduğum ilk kitabıydı. Kitap akıcı bir şekilde ilerleyen bir çok kişinin acıklı ve umutsuzluk içinde yol alan hayatlarını konu alan, merak ve heyecan duygularını da üst dozda içeren bir roman. Bazı dokunuşları çok güzel ve tesirliydi. Umutsuzluk içinde kalmış bir çok hayatını küllerinin silinebileceğini aşılayan, toplumdaki adaleti sorgulayan ama bunun sadece bir kişiyle mümkün olmadığını birliğin kuvvet getirdiğini de söyleyen bir kitap. Kitabın sonlarına doğru umutların yeniden yeşermesini tüm iliklerimde hissettim diyebilirim. Ama maalesef sonu istediğim gibi bitmedi yani biraz hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Okunmasını tavsiye ediyor muyum? Bu soruda arada kaldım.( Okunabilir:)))
Çok Güzel TükendikHiraiZerdüş · Kanes Yayınları · 2018585 okunma
·
393 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.