Hani kitap yazmayı düşünenler olarak, öyle bir kitap olsun ki toplumdaki dini ve ahlaki bir çok soruna dokunsun deriz. Tabi bu da öyle zor bir şeydir ki ne suya sabuna dokunacaksın ne de “Bir mıh bir nal kurtarır, bir nal bir at kurtarır” düsturunu da elden bırakacaksın. Yani ne önemsiz deyip geçmek olmaz ne de etliye sütlüye karışmayalım da kimse üzülmesin demek olmaz.
Kitabımız üslubunu koruyarak çok fazla dini ve ahlaki konuda önemli noktalara değiniyor. Bir kaç alıntı paylaştım, herkese tavsiye edilecek hoş bir kitap. Ben sürekli içinde olduğumuz konular olduğundan okurken biraz sıkıldım ama eminim genel babta farklı branş ve bilgi birikiminden olan kardeşlerime verimli olacaktır.
Not: Okuma süresini uzatırsanız sıkılırsınız. Okurken sürenizi güzel ayarlayın derim.