Keşke Wattpad’ten de okusaydım dedim.
“Zeynep Kızıl, ailesi öldüğünde içinde bulunduğu şehrin karanlığa gömüldüğünü düşünmüştü. Zorlu geçen hayatı, amcası tarafından geri dönülemez bir yola saptırılmıştı ve o şehrin, karanlıktan ibaret değil de bir yıkımdan fazlası olduğunu yaşayarak öğrenmişti.”
Kitap çok güzeldi, yazarın dili çok güzeldi, akiciydi bazı sahnelerde sinirlerim tavan oldu ama bazı sahnelerde de aşk yaşadım.
Şunu söylemeliyim ki kitabı başlarda Vural’a sinir olup bırakmak gibi bir hata sakın yapmayın çünkü hem ona hak verecek hem de seveceksiniz.