Kitabı çok beğenmedim.Neden?Çünkü Ahmet Ümit'in çoğu kitabını okumuş biri olarak söyleyebilirim ki diğerlerinden bölümsel olarak farklı.Benim beğendiğim Ahmet Ümit tarzı tek ve sürükleyici hikaye tarzı.Romanın sonuna doğru genellikle işin içindekilerden birinin yakalanmasına alıştığımdan mıdır bilmiyorum bu kitapta hemmen suçlu bulunuyor ve diğer hikayeye geçiyor.Sabahattin Alinin sırça köşkünü de bu yüzden sevmemiştim.Kısa kısa hikayelerden hoşlanıyorsanız hoşunuza gidebilir;aa yok benimki tek hikaye olsun uzun olsun merak heyecan dolsun diyorsanız bu kitabını beğenmeyebilirsiniz.Üzgününüm Ahmet Ümit bu kitabınla benımla deyılsın:/