6/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2017 10. kitabı
Kitap günlük havasında ama sıkılmkadan okuduğum bir kitaptı, bir günde bitsin istedim ve sanki kitabın devamı varmış gibi heycanlandım. Kitabın sonu hiç beklediğim gibi değildi duygu yüklüydü hep gülerken ağlamaya geçtim. Kitaptan: Keşke Kuzeyi Koçtan önce tanısaydım diye düşündüm... Benim sevgimi kizeyin daha çok hak ettiğini düşündüm...
P.S. Zaten Boyun Da KüçüktüGülay Hüseynova · Müptela Yayınevi · 2016196 okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.