"Gece Yarısı Kütüphanesi " kimine göre bir çırpıda okunacak kitap olurken kimine göre de yarıda bırakılacak kitap. Kendi fikrimi beyan edecek olursam; son zamanlarda ruhsal anlamda biraz çöküntüde olduğum için ve keşke dediğim durumların biraz artmasından dolayı bir çırpıda okuduğum bir kitap oldu. Belki yakın hissettiğim için de okuyup beğendim. Kendimi baş karakter Nora'nın yerine koyduğum çok oldu. Açıkçası kişi kendini bazen boşlukta hissedince baş karakter Nora gibi oluveriyor. Eğer kendinizi iyi hissediyorsanız okumamanız sizin yararınıza olacaktır. Ama keşke dediğiniz durumlarınız fazla ise okumanızı tavsiye ederim. Okuyacak okurlara iyi okumalar dilerim... Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig