Puan vermedi·128 syf.··Beğendi
· bu incelemeyi yazıyorum (normalde inceleme yazmak çok stresli) çünkü sıkı okur olmak istiyorum hizli hizli bir kac cumle yazayim:
kitabi okuyali bir kac ay oldu ama carmilla'nin o kiza olan ilginc yaklasimlarini hâlâ hatırlıyorum. YANİ SOYLE Bİ BAKTIĞIMIZDA KORKUNC ABİ. neyse sonunda iyiler kazaniyor carmilla öldürülüyor. bu kötü yazi için özür dilerim