okudumbitti
Selam dostlar,
Bugün size sıcacık bir köy hikayesiyle geldim. Ben babamdan çok dinlerdim köyde geçirdikleri zamanı. Eskiler her zaman daha kıymetli gelmiştir bana. Köydeki komşuluklar, yardımseverlikler,kan bağı olmasa dahi bir birbirlerine sımsıkı bağlanmaları günümüzde daha çok özlem duyduğumuz duygulardır.
Bu kitabı okurken de aynı sıcaklığı ve samimiyeti hissederek okuyacaksınız.
Kitabın ismi ilgimi çok çektiği için anlamını merak ettim ve araştırdım. Tamarzı; küçük bir dağın yamacında karanlıkta kalmış bir köy. Aynı kitabımızda ki köy gibi..
Savaşlarla zorlu göçlerle mücadele etselerde gelenek göreneklerinden, misafirperverliklerinden,saf temiz duygularından feragat etmeden yaşayan kendi halinde insanlar...
Mutlaka okumanızı tavsiye edeceğim bir kitap.