Öncelikle inançlarına bağlı oluşu beni çok etkiledi, yazarın bir çok kitabında bunu farkettim. “İnşallah, maşallah” gibi kelimelere pek çok yer vermiş. Kitaba gelicek olursak, güçlü ana kız karakterimiz Karmen’e hayran oldum resmen, bomba, afet, karizma bir kadın. Hakan’da bir o kadar alaycı, aile babası, klişelerle dolu olmasına rağmen kendini gayet okutturdu. Yazarın her kitabında olağan üstü olaylar oluyor, kitabın ana karakterinden birisi (genelde erkek) ölümden MUCİZEVİ bir şekilde kurtuluyor, kadın karakterimiz de sevmediği adam ölüm döşeğindeyken aşkını fark ediyor. Böyle anlatınca okuyasınız kaçtı demi Yazar böyle anlatmıyor tabii ki çok akıcı bir dilde yazmış kitaplarını. İki günde bitirdim soluksuz da okumadım kendini okutturdu yani. Gerçekten bağımlılık yapar, FmArsal kitabı bırakma hattı oluşturulması şart!?!?!???!