Çok beğendim, itakhi'nin japon serisini çok seviyorum ve bu kitap cidden tam benlikti bazı yerlerde hiç düşünmediğim şüphelenmediğim şeylerin olması bazı yerlerde karakterleri içimden büyük bir haykırışla uyardığım oldu eğer farklı hikayeler seviyorsanız okumanız gerek