Norveç gezimde o bölgeden birilerinin yaşam tarzı ve deneyimini, bakış açısını, şartlarını daha iyi anlayabilmem için okudum.
Abartısız, sade anlatım ile biraz Norveç'te yaşam, biraz da kitaba konu karakterin kişisel gelgitlerini anlamaya çalıştım. Çok derin ve nitelikli bir kitap mı, bana kalırsa değil; ama olmak zorunda mı, asla değil. Gülümsetti.