Merhabalarr
Tamamen kafa dağıtmalık bir kitap öyle ciddiyetle/dikkatlice okunması gereken bir kitap asla değil. Kitap yetişkin içerik ve konusu da tamamen cinsellik üzerine. Wren'in karakterini çok sevdim (kitaptan ayrı bir şekilde). Kitabın ilk yarısı Wren ve Crew ne zaman birliktelik yaşayacaklar diye bekliyorsunuz adeta ki bunlar lise çağında ki çocuklar olduğunu belirteyim benim kendi fikrimce bu kadar yetişkin içeriğin yeni 18 yaşına giren gençler hakkında yazılması hiç hiç güzel bir şey değil. Okumasam da olurdu dediğim ilk kitap. Smut, romantik, lise kitabı gibi gibi konuları sevenler okuyabilirler.