O kadar guzeldi ki..... Paralel evrenler arasında geçiş yapıyorsunuz. Eskiden vazgeçtiğiniz yarıda bıraktığınız durumları yaşıyorsunuz pişmanlıklarınızı görüyorsunuz. Sonuçları ile karşılaşıyorsunuz ve hayatı bir kere daha sorguluyorsunuz. Kesinlikle okunmalııı