Puan vermedi·154 syf.····Okunma: 27 Mayıs 2023 22:44 Ah! O kadar güzeldi ki. Soluksuz okudum her bir öyküyü. Duygular içime işledi. Hele bir sarı elmalar öyküsü vardı ki; o son cümlede yaşlar boşalıp geliyor gözlerinden insanın. Seni seviyorum Melisa Kesmez. Bütün kitaplarını okumak istiyorum ama birden bitirip senden mahrum kalırım diye de korkuyorum. Hep yaz hep okuyalım cümlelerini.