·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ocak 2022 15:50 Bu kitap okuduğum kötü sonlu biten tek kitaptı.Konusu aşırı
yaratıcı ve güzeldi.Bestegül'ün iç sesi aşırı doğaldı.0 içinden
Oğuz için kullandiğıi kelimeler falan arada gülümsememe neden
olmuştu.kKIS KIS KIS.Şu noktay da atlamayalım "Duman"
dinlediği için ayrica kalbimi çaldı Bestegül.Melodi'ye aşırı sinir
oldum.Şu dünyada kazıklanmamiş insan bırakmıyorlar.Ne sinir
ama! Açıkçası Melodi karşımda olsaydı yüzüne tükürmek
isterdim.Yazar tam kısa bir kitaba uygun olarak konuyu cuk
oturtmuş sanki.Eğer kısa ve akıcı giden bir kitap okumak
istiyorsanız size bu kitabı öneririm.Tek sorun kötü sonlu
bitmesi.Ben kitabı bitirdiğimde annemin yanında
ağlamiştım.Normalde kitap okurken ağlayan birisi değilimdir
ama gerçekten kendimi Bestegül'ün yerine koyduğumda çok can
yakıcıydı.Ben şahsen Bestegül'ün mutlu olmasını
isterdim.Sevdiği çocuğa kavuşamamişken kaybetti.Bence
Bestegül böyle bir sonu haketmiyordu.
Kitaptaki favori repliğim de şuydu;
"Eyvallah."
"Eyvallah bizden."
Bu repliği günlük hayatımda da kullanıyorum.