7/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2022 15:50
Bu kitap okuduğum kötü sonlu biten tek kitaptı.Konusu aşırı yaratıcı ve güzeldi.Bestegül'ün iç sesi aşırı doğaldı.0 içinden Oğuz için kullandiğıi kelimeler falan arada gülümsememe neden olmuştu.kKIS KIS KIS.Şu noktay da atlamayalım "Duman" dinlediği için ayrica kalbimi çaldı Bestegül.Melodi'ye aşırı sinir oldum.Şu dünyada kazıklanmamiş insan bırakmıyorlar.Ne sinir ama! Açıkçası Melodi karşımda olsaydı yüzüne tükürmek isterdim.Yazar tam kısa bir kitaba uygun olarak konuyu cuk oturtmuş sanki.Eğer kısa ve akıcı giden bir kitap okumak istiyorsanız size bu kitabı öneririm.Tek sorun kötü sonlu bitmesi.Ben kitabı bitirdiğimde annemin yanında ağlamiştım.Normalde kitap okurken ağlayan birisi değilimdir ama gerçekten kendimi Bestegül'ün yerine koyduğumda çok can yakıcıydı.Ben şahsen Bestegül'ün mutlu olmasını isterdim.Sevdiği çocuğa kavuşamamişken kaybetti.Bence Bestegül böyle bir sonu haketmiyordu. Kitaptaki favori repliğim de şuydu; "Eyvallah." "Eyvallah bizden." Bu repliği günlük hayatımda da kullanıyorum.
Yere Yakın Yıldızlara UzakEmine Tavuz · Epsilon Yayınevi · 201915,3bin okunma
·
36 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
yuina.
Gönderi Sahibi
cr: ruhumuz dansta