Puan vermedi·372 syf.····Okunma: 30 Mayıs 2023 12:54 Herkesin, her ruh halinde okuyacağı bir kitap değil, bazı kitaplar yanlış zamanlarda okunduğu için hakettiği değeri göremeyebilir okuyucu tarafından. Kitap su gibi akan kolaylıkla okunan ilk bölümün ardından, daha dikkatli okunmasi gereken 2 ve 3. bölümle devam ediyor. Vurucu cümleler, üzerine empati yapmakta zorlanacağınız durumlar, anlatım şekli çok etkileyici. Her bölümün sonunda mutlaka sizi çivileyecek bir son yer alıyor. Bununla birlikte 2. Ve 3. bölümün her cümlesini dikkatle okumazsanız, ben neyi kaçırdım acaba hissine kapılabilirsiniz.
Kitapta beni en çok etkileyen şey "sonlar" ve insanı düşündüren etkileyici cümleler.
Eğer melankolik bi dönemdeyseniz okumayı sonraya bırakın derim.