Ne olduğumuzu zannettiğimiz kişiyiz ne de olacağımızı umduğumuz kişi. yunus'un "her dem yeniden doğarız" dediği gibi saint-exupery'in "yaşamak yavaş yavaş doğmaktır," dediği gibi sürekli olup durmaktayız M. Kemal Sayar
1 alıntı·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.