10/10
·146 syf.··
2022 84. kitabı
Bu kitabı, üç yıl önce hayatımda çok değer verdiğim bir insanı kaybettikten üç dört ay sonra alıp okumuştum. Üç dört aylık süreç boyunca yaşadıklarımi kitapta görmüştüm. Kitap, yaşayıp anlam veremediğim bir çok şeyi anlamamı sağlamıştı. Kitabı okuduktan sonra geçen sürede ne yaşadığımın farkında olmak, yaşadıklarımın normal olduğunu bilmek beni rahatlatmış ve süreci daha iyi tamamlamamı sağlamıştı. İçinde bulunduğumuz bu süreçte çok kayip yaşadık. İnsanlarımızı, evlerimizi, anılarımızin biriktiği mahalleleri sokakları, dünyaya karşı duyduğumuz güveni ve daha sayamadığım nice seyi.. Bu kadar kaybın içinde yaşadıklarımızı anlamak, onların normal olduğunun farkında olmak, bu süreci daha sağlıklı geçirmemize katkı sunabilir. Katkı sağlayacağına emin olduğum bu kitabi okumak bana iyi gelmisti. Size de iyi gelir umuduyla okumanızı öneriyorum...
Kayıptan Sonra YaşamElizabeth Zintl · Pusula Yayınevi · 2017517 okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.