Puan vermedi·680 syf.····Okunma: 01 Haziran 2023 01:19 Kitabı sonunda bitirdim…
Bütün olayların son 150 sayfaya sıkıştırılmış olması ve ilk 500 sayfa boyunca oyalanmış olmaktan acayip nefret ettim.
Kitap o kadar yavaş ve gereksiz uzun geldi ki onlarca kez bıraktım, tekrar başlamam da günler sürdü… Ama güzeldi.
Özellikle de son 150-200 sayfa kala deli gibi aktı gitti. Yarım saatte kitabı nasıl bitirdiğimi anlayamadım.
İçimden bir ses Hawke konusunda o kadar çok şüphe uyandırıyordu ki, sonunda şüphelerimde haklı çıktığıma sevindim ve bazı noktaları sevmedim.
Ama eğlendim, bu yüzden seriye devam edeceğim. Tek temennim ilk kitap kadar okurken yormaması yönünde.