Merhabalar size bugün asker kurgusu olan bir kitabın yorumu ile geldim. Kitabın puntoları çok küçüktü ya bir de sayfa sayısı çok olunca biraz zorluk çektim dhdhhd. Allah'tan yazar akıcı bir şekilde yazmışta çokta şey olmadı jdjdj. Kapak tasarımı zaten güzeldi arka kapaktaki künye detayını sevdim. zaten oradan anlarsınız asker kurgusu olduğunu. Alparslan sana başta çok sinirlendim kıza ha bire sadakatsiz iması yapıyordu bir tane yapıştırasım geliyordu. Birde bilmeden kızın kalbini kırıp duruyordu beni sinir ediyordu. Kısacası onun dilinin ayarı yok, bazen ne diyor bu diyorum o derece dhdhdh. Aman Allah var seviyorum dbsbs. Jülide benim kalbi kırılmış, hüzünlü biriciğim. O kadar şey yaşamış olmana üzüldüm ve öyle şeylere alışık olman çok üzdü beni. Seni bu duruma düşürenler utansın. Güçlü yanına ise bayıldım, her ne kadar kendini kimsesiz ve sevgisiz hissetsende. Melihi çok sevdim, çok pozitif bir insan gibi geldi bana. Böyle insana abisiymiş gibi hissettiriyor. Her insana koca yürekli bir Melih lazım. Cenk ve Sevde kadar iğrenç birileri yok ya. Cenk zaten öyle bir karakterdi ki her konuştuğunda insanı sinir krizlerine sokuyordu. Öyle nalet bir karakter. İkisi de her şeyi hakediyor. Of yazar sonunu öyle bir bitirmiş ki. Eğer düşündüğüm şey ise bende Alp Aslan gibi şoka uğrayabilirim. Lütfen olmasın. Acilen ikinci kitap gelmeli yoksa ben devamı için çatlarım. Vallahi yapılır mı bu bize, yapılmazz. Buradan yazara da sesleniyorum lütfen tez zamanda ikinci kitabı bizim kafamıza fırlatın djjdjd. Kitapta bir kaç hata vardı ama bence bu düzeltilmeyecek gibi değildi. İkinci kitapta bunların olmayacağını düşünüyorum zaten kurgu herşeyin önüne geçiyor. Ben severek ve bayılarak birazda sinir krizleri geçirerek okudum. Türü sevenler için kesinlikle önerim .