Serinin 3 kitabının bu kadar kalın olacağını düşünmemiştim şahsen. Ama kalın olduğuna da bakmayın gayet böyle akıcı ve sizi merakta bırakıyor. Özellikle o mesajı kimin attığına dair yani insan meraktan çatlıyor. Bu kitap daha çok Lily üzerine yazılmıştı çünkü genelde hep onunla ilgili bölümler vardı, onun bağımlılığı ile ilgiliydi. Lo her zamanki gibi Lİly'nin yanındaydı bence bu çok güzel bir şey, onunla birlikte çabalıyordu ve kendi bağımlılığı ile mücadele verirken Lİly'ye de yardım ediyordu. Kitabın verdiği mesajlar bence çok güzeldi. Loren karakterini sevdim, Lİly'ye destek olmasını sevdim. Bu kitap serinin diğer kitaplarına göre daha duygusaldı yani onu zaten fark ediyorsunuz okurken. Rose, Conner ve Ryke karakterlerin lo ve Lily'e destek çıkmaları beni çok mutlu etti. Rose ve Conner ikilisine bayıldım. onları ayrı bir kitapta okumayı çok istiyorum. Lo ve Lily'nin bağımlıları yüzünden yaşadığı zorluklar için çok üzüldüm. Birde şu medya olayı vardı orada çok duygulandım. Ryke ve sürpriz isimle olan ilişki için bir şey diyemedim. Aslında yakışıyorlar ama o yaş farkı bence göz ardı edilmemeli. Bu kitap sayesinde de karakterlerin olgunlaştığını anlayabiliyorsunuz. Sevgi duygusunun da bu kitapta ki yerini net görebiliyorsunuz. Sevgi her şeyi iyileştirir. Kitapta yetişkin içeriğin bulunduğunu da söylemeliyim ona göre okuyun derim. Aile ilişkileri, çalkantılı hayat hikayesi, arkadaşlık, gizem ve mücadele dolu bir kitaptı. Türü sevenler için önerimdir.