Puan vermedi·468 syf.··
2023 226. kitabı
Öncelikle kapak tasarımı hakkında konuşmak istiyorum. Yayınevi kapak konusunda çok iyi cidden. Ben çok seviyorum her detaylarını. Yazarın yazım dilini sevdim, puntolar karınca büyüklüğünde olsa dahi dhdhhd. O biraz sıktı beni ama kurgu gayet güzeldi. Kitabın karanlık bir havası vardı zaten bunu bilerek okudum. Ama kitap baya ağır dark roman bunu bilerek okuyun. Daha karanlık, daha vahşet ve ağır zevkler, işgenceler içeren bir kitaptı. Kaldırılması zor sahneler var lütfen dikkate alalım. Yazarın kafasından neler geçiyor bilemiyorum. Cidden akıllara sığmaz bir düşünce yapısı var, belki de bu yüzden okuması keyifli oluyor. Kitap iki parttan oluşuyor. İlk partında Adeline'nin tutsaklığı, kaçırıldığı evdeki değişimi anlatılıyor. İkinci partta onun kurtulmasını ve normal hayata alışmasını anlatıyor. İlk part çok akıcıydı ama ikinci partta sevmediğim olaylar oldu. Ama Allah'tan o kadar olay olmasına rağmen mutlu bitmesi beni sevindirdi. Adeline cidden çok zor şeyler yaşadı, hiç bir karakter için bu kadar mutlu olmasını istememiştim. Karakterler için daha fazla bir şey söylemek istemiyorum, sizin okuyup kendi fikirlerinizi belirlemenizi istiyorum. Onun dışında eğer türünü seviyorsanız okumanızı öneririm.
Adeline'ı AvlamakH.D. Carlton · Lapis Yayınları · 2023792 okunma
·
75 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.