Vampir kitaplarını sevenlere çok güzel bir kitabın yorumu ile geldim. Lapis yayınları yine farkını ortaya koyarak harika bir kapak seçimi yapmışlar. Kitabın farklı bir anlatım tarzı vardı ve bu benim çok hoşuma gitti. Şiirsel bir anlatımı olması belki de beni okumaya iten etkenlerden biriydi. Kitabın ince olması beni bir tık üzdü, keşke daha çok yazılsaydı. Kitap mektup şeklinde yazılmış ama okurken sanki siz yaşamışsınız hissine kapılıyorsunuz. Dracula'yı eşi Constanta'dan okumak çok güzeldi. Drakula çok manipülatif bir karakter olması beni sinir etti ya. Ama onunla birlikte sonsuz yaşamına ortak olmak güzeldi. Dracula onu sevip sevmemek arasında kaldım bu yüzden, okuyunca sizde beni anlayacaksınız. Constanta sendeki sabır kimsede yok gerçekten. Yaşadığı hiç bir şey kolay değildi ve hala sevgi dolu olması beni kendisiyle gurur duydurdu. Bu kitap sayesinde belki de aşka daha farklı bakacaksınız. Kitabın çarpıcı ve sarsıtıcı bir havası vardı. Olayları okurken hem üzülecek hem sevinecek hem de şaşıracaksınız. Kitapta bir de Alexi karakteri vardı en sevdiğim ikinci karakterdi. Kitap her şeyi ile çok güzeldi. Dracula'yı seviyorsanız, gotik ortamları, tarihi romanları, vampirleri ve gerilimi seviyorsanız bu kitap tam size göre. Türü sevenlere kesinlikle önerimdir.