Puan vermedi·232 syf.··
2023 236. kitabı
Kitabın baskı kalitesine ve çizimlerine bayıldım. Kitap çok etkileyiciydi. Kitabın çizgi romanını okumak kesinlikle keyif verdi. Düz yazılı eseri henüz okumamıştım, çünkü bana ağır geleceğini düşünmüştüm ama ertelediğime üzüldüm. Harikaydı. Kitabın karanlık ve boğucu havasının yansıtılma şekli hoşuma gitti. O dönemin yaşantısına dair bir çok bilgiye sahip olacaksınız. Distopya türündeki bu kitapta tek parti yönetimindeki korku, propaganda vb. gibi işlenen duyguların derinliğini mutlaka hissedebileceksiniz. Bireyselliğin yok edildiği, zihnin kontrol altına alındığı, düşünce ve konuşma özgürlüğünün olmadığı bir yer düşünün, şahsen ben düşünmek istemiyorum ama bu olay bir zamanlar yaşanmış bile olabilir. Bu yüzden gerçekçi bir roman olduğunu düşünüyorum. Bu kitap kesinlikle başyapıt niteliğinde. Kitabın bu kadar kalıcı olmasının nedenlerinden biri aslında kitabın belli bir döneme hitap etmekten çok bütün dönemlerde geçerliliğini koruması olduğunu düşünüyorum. Herkesin okumasını istediğim bir kitap. Mutlaka ama mutlaka okuyun.
1984 (Çizgi Roman)George Orwell · Dex Yayınları · 2023753 okunma
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.