Puan vermedi·336 syf.··
2023 237. kitabı
Merhabalar arkadaşlar bugün sizlere psikolojik gerilim türündeki bir kitabın yorumu ile geldim. Yazardan okuduğum ilk kitap aha asla sonuncusu olmayacak. Yazım dili gayet akıcıydı. Kapak tasarımını da sevdim, zaten yabancı yayınlarının çıkan bütün kitapları hoşuma gidiyor. Kitapta iki farkli bakış açısı vardı ve olayları tahmin etmekten kendiniz alamıyorsunuz. Şahsen ben okurken kafamda bir sürü teori ürettim. Ters köşesi çoktu ve ben bunu sevdim. Böyle gerilim kitaplarından ters köşeler olunca tadından yenmiyor. Molly ve Nicole her ne kadar farklı olsalarda aslında birbirlerine benziyordu. Bu ikilinin suçluluk duygusunun gelişimi beni mutlu etti ve ikisiyle de okurken bir bağ kurdum. Her sayfasından keyif aldım. Başta kitap beni biraz ürktü yalan yok. Karanlık karakterler ve ürpertici, tuhaf olaylar vardı. Gerçi sırlar ortaya bir bir çıktığında çok eğlenceli bir hâl almaya başlıyor. Sonu ise sizi şokta bırakacak cinsten. Aile bağlarına ve ilişkilerine dair çok güzel mesajlar vermiş yazar. Kesinlikle okunması gereken kitaplar arasında artık. Türü severelere kesinlikle önerim.
Sakın Peşimden GelmeWendy Walker · Yabancı Yayınları · 2023329 okunma
·
243 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.