Merhabalar arkadaşlar bugün sizlere Martı yayınlarından çıkan karanlığın dokunuşu kitabının yorumu ile geldim. Öncelikle kapak tasarımını ve dokusunu beğendiğimi söylemeliyim. Kadife dokusu cidden çok hoş. Kurgusunu çok beğendim ve yazarın kalemini çok akıcı buldum. Karakterlerle yer altı dünyasını keşfetmek eğlenceliydi. Ayrıca modern dünya ile harlamanlanması bana aşırı keyif verdi. Başta biraz klişe gelebilir ama sonradan çok güzel bir hâl alıyor. Persephone kendisi Bahar tanrıçası baştaki tavırlarından sonra sonuna doğru olan tavırlarında çok fark vardı. Daha güçlü olduğunu hissedebiliyorsunuz, tabi bu birazda Hades sayesinde olmuş olabilir. Başta çünkü çok pasif bir karakterdi onun sayesinde açıldı bence. Hades kendisi Ölüler tanrısı olur. Ya sen nasıl bir şeysin senin olduğun her bölümde insanın gözlerinden kalpler çıkar mı ya dhdh. Kendisi karanlık ve tutkulu bir karakterdi, zaten o tutkuyu sonlara doğru çok fazla hissedeceksiniz. Bu ikili hâlâ benim için gizemli sayılır. İkinci kitapta bakalım neler olacak çok heyecanlıyım. Persephone'nin annesine aşırı sinir oldum resmen kıza hapis hayatı yasattırmaya çalışıyordu. Çok hastalıklı bir karakterdi ama sonunda hakettiğini buldu. Kitapta başka tanrılarında olduğunu söylemeliyim Hermes, Hekate, Afrodit... gibi karakterlerde vardı. Benim için her şeyiyle keyifli bir okuma oldu. Mitoloji severlerin bu kitaba aşık olacağını düşünüyorum. Türü sevenler için kesinlikle önerim.