Öncelikle bu kitabı okuduğum için çok mutluyum. Her şeyiyle bana çok iyi geldi. Nasıl doğru besleniriz? Kilo problemine nasıl çözüm bulabiliriz? Yanisi beslenme ve kilo hakkında belki de bulabileceğimiz en kapsamlı kitaplardan olabilir. Şahsen benimde kilo problemim var ve ben bu kitabı okurken bazen aydınlanmalar yaşadım. Psikolojik, ruhsal vs. Bu sorunların kafama taktığımı ve bunun bana geri dönüşünü çok net farkına vardım. Sizde bedeninizi ve ruhunuzu hafifletmeye var mısınız? Sağlıklı, huzurlu bir yaşam sürmeyi sizde istemez misiniz? Açıkçası ben okurken kendimi o kadar hafiflemiş hissettim ki, anlatsam da anlayamazsınız, sizinde okumanız lazım ve o duyguyu yaşamanız lazım. Baştan sona benim için keyif verici bir okuma oldu. Eğer bu konulara ilginiz ya da merakınız varsa bir göz atmanızı tavsiye ederim.