Konu eşitlik olduğunda değişen pek bir şey yok...
Puan vermedi·320 syf.··
2023 29. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 03 Haziran 2023 18:36
Sevgili Jack, ne güzel yazmışsın. Her kitabında karakterinin ayrı bir yönünü öne çıkarıyor, diğer yönlerini susturmayi nasıl başarıyorsun, anlayamıyorum. Bu kitabın tüm dünyanın etkilendiği, yoğun bedellerin ödendiği bir dönemi anlattığı için elbette öğretici, elbette çok kıymetli. Haksızlık karşısında ses çıkarmayan insana tavrın, hatta bundan nemalananlara karşı bile bu kadar yoğun öfkelenmiyor oluşun şaşırtıcı. Bu ihtiyar güneş altında emin ol ki değişen fazla birşey yok. Sizin zamanınızda ki kadar çok olmuyor olması, kimsenin adaletsizliğe uğramadığı ya da insanların hak ettikleri şekilde yaşadıklarını zannetmeni istemem. Evet sektörel olarak Karteller hâlâ var ve bir sonraki öğün ne yiyeceğinin belirsizliğinde yaşayan insanlar hâlâ mevcut. İşçi sınıfı açısından bakınca sanki daha modern köleler olduklarını söylesem eksik söylemiş olmam. Seninde işlediğin gibi iş kazası olduğunda, o Kodaman Avukat'lar hâlâ işçilerin kabahatli olduğu kararının alınmasını evet bu doğru şaşırmamalısın, kanunlar ne yazık ki hâlâ sermaye sahibinden yana. Diyeceğim o ki, pekte birşey değişmedi. Üzgünüm. Okuyacaklara notum: Bu kitap ile Jack London sizin zeka seviyenizi ölçüyor ve bunu yaparken kimsenin ama kimsenin aklına gelmeyecek bir yollla yapıyor. Eğer ki okur da, hiç birşey anlamazsaniz üzülmeyin bu sizin gerizekalı olduğunuzu değil, okumak için daha fazlasını yapacak cesarete sahip olmadığınızı gösterir. Çok zevkliydi, çok...
1000Kitap
Demir ÖkçeJack London · Can Yayınları · 201219,4bin okunma
··
3.097 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Emeğine sağlık canım harika bir inceleme olmuş not demir attı zihnime okurken hatırlamak için sevgiler 🤍✨
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim 😍 Keyifle okuyun 🌷
Güzel bir inceleme olmuş kaleminize sağlık, adaletsizlik bitmiyor bitecek gibi de gözükmüyor; insan doğasından mı yoksa kitleler halinde yaşayınca bu tür negatiflikler mümkün mü oluyor sebebini bilmiyorum ama çağımız eski çağların yeni bir kılıfından farksız
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
şinasi türmüş İnşallah ☺️
Gene fevkalade bir inceleme olmuş. Kaleminize ve en önemlisi yüreğinize sağlık. O dönemlerdeki sorunların şuan günümüzde şekil değiştirerek olması çok üzücü.👏💞🌸
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
Elif İrem 🥰 Teşekkür ederim
Kaleminize sağlık 🌿🤍
Şeyma R.GZN...
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ederim ❤️🍀