Bu kitabı instagramda sürekli karşıma çıktığı için merak edip almıştım. Bana grinin elli tonunun çakması gibi geldi. Bayılmadım kitaba ama nefrette etmedim. Çerezlik okudum ama önerir miyim kafa dağıtmalık kitap olarak öneririm. Beklentiyi yüksek tutmamak lazım ben çok yüksek tutmuştum.