Kitabin ilk serisi olan İçimdeki Müzik biter bitmez hemen buradan devam ettim. Şahane bir eser her iki kitapta. Ben mi çok duygulandım okurken bilmiyorum ama çoğu kez ' kalpsiz, buz gibi vs. vs.' diyerek eleştirdikleri ben bile ağladım.... Umarım her özel ve güzel insan Melody gibi cesur ve bulunduğu durumu en harika şekilde değerlendiren gücü kendilerinde bulurlar