İlk bu kitabi okudum ardından dizisini izledim.Normelde kitaptan filme veya diziye uyarlama olursa kitap her zaman açık ara farkla favorim olur ama dizi gerçekten çok güzel uyarlanmıştı.Kitap ile dizi arasındaki çok büyük bir farklılık vardı.Bu da kitapta Matthew'ın ölmesi dizide ölmemesi.Tabii dizi açısından böylesi daha iyi olmuş.