Bu öyle bir kitap ki, bitirmek uzun zamanımı alsa da yarım kalmasına gönlüm razı olmadı çünkü her elime aldığımda yüreğim ferahladı, değiştim dönüştüm. Aslında kitabı okumamın uzun sürmesi kitaptan değil benim konfor alanımdan çıkmak istemeyişimdendi ve bilinçaltım hep ertelemem için beni kandırdı, ta ki yeni adımlara cesaretimi toplayana kadar. Ve bu süreçte yine ilk elimin uzandığı kitap bu oldu.
Emeğin için teşekkürler Vianna Stibal, senin de dediğin gibi şifacılar bir süreçten geçer; ilk önce inanırız, sonra biliriz ve sonra da onu yaşarız.
Thetahealingde yol almak isteyen herkese sevgiyle tavsiyemdir bu kitap sevginiz, ışığınız, mucizeniz bol olsun