Sadece para kazanmak ve rahat yaşamak için iblis avcılığı yapan Kenji,bir yarı iblise dönüşür.Yarı iblis olmasına rağmen rahat yaşamak için avcılığa devam eder ve bu uğurda herşeyi yapmaya hazırdır.Uzun zaman sonra manga okudum,öğrendiğime göre seriymiş.Sonu biraz havada kaldı gibi geldi bana ama çerezlik okumak için güzeldi.