Yine ilk ben mi okudum? Yakışır
Her #darkpolisiye kitabı çıkacağı zaman bir heyecanlanırım ki… Çok sevdiğim yazarların yeni kitaplarını tırnaklarımı yiye yiye beklediğimden bu öyküler ilaç gibi geliyor. Her kitapta düzenli yazan usta yazarların yanında genç yazarlara, yeni yazarlara da yer verdiklerinden aslında polisiye adına çok da özel bir katkı sunuyor @dark_istanbul . Beşinci kitapta, benim için birbirinden kıymetli yazarların arasında kendime yer edinmek çok gurur vericiydi. Kendim de olduğum için söylemiyorum inanın, beşinci kitap bu serinin “Alametifarika” sı oldu
On dört şahane yazardan on dört şahane öykü okudum. Evet kendimi de kattım sayıya Hiç tevazu gösteremem, çok da güzel yazmışım Kaçanlar, kovalayanlar, saklananlar, katiller, maktuller, ruh hastası polisler, cevval gazeteciler, unutanlar, unutulanlar, sağ gösterip sol vuranlar, Midyat’a pirince giderken evdeki bulgurdan olanlar, uuuuu neler var neler…
Her kitapta en beğendiğim bir öykü muhakkak olur. Beşinci kitapta inanın seçemedim. Hepsi birbirinden güzeldi çünkü. Bu kitapta kendi öyküm var diye objektif bakmayacağımı düşünüyorsanız şey, eee, haklısınız Şaka bir yana elbette kendi öykümü çok seviyorum, @cagatayyasmut u da sıralamaya sokamam, ne münasebet Demem o ki; bu defa seçmek oldukça zor. Siz bi okuyun bakalım benim gibi mi düşüneceksiniz, merak ediyorum.
@dark_istanbul @ayseerbulakozgurdal @cagatayyasmut @ddorukates @askakkus @akbay.ercan @cenk.calisir @lalehanb @ihsan.cihangir.official @armagantunaboylu @kiokranian @acikgoz_ekin @author.ahmetziyayildirim Sami DündarAşkın Güngör #darkistanbul #darkpolisiye #darkpolisiyebeşincikitap @polisiyeokuyankadinlar #polisiye #polisiyeedebiyat #iyipolisiyeiyiedebiyattır @poyabir