Yeniden Doğuş Miyase Sertbarut'un Ara Alem serisindeki en kötü kitap olabilir. Bana sonu biraz tembelce yazılmış geldi. Başka kitaplar okurken en sonda bir oturup düşünürdüm hikaye hakkında, yani hikayeyi sindirirdim. Ama bunda öyle bir şey yapmadım direkt olarak sonraki kitabımı elime aldım ve onu okumaya başladım. Bence çözüm 4. bir kitap olabilir. Ama Ünsüz Youtuber'ın Günlüğü'nün 3. kitabını daha yeni çıkarttığı için büyük ihtimalle bu seriye devam etmeyecek. Her türlü bence Yasak Oyun veya diğer yazdığı kitap serileri bundan daha Miyase Sertbarut'un.