Ymir

@Ymiir
Yıldızların Laneti
Puan vermedi·320 syf.··
Beğendi
·
2023 1. kitabı
Kitap çok güzeldi. Çok akıcı ve anlaşılır bir dilde yazılmıştı. Kitap akıcı bir dille yazıldığı için olayları çok kolay anlıyoruz. Dünyaya gelince ise yazar dünyayı yavaş yavaş anlattığı için o dünyaya hakim olabildim ve kitabın içindeymiş gibi hissettim. Karaktere gelince Victoria ilk başlarda çok güçlü bir karaktermiş gibi geldi ama sonlara doğru hareketleri gıcık geldi, ergen gibi davranışları var bazen (bence). Ama yinede yan karakterler falan olsun hikaye çok güzel ikinci kitabınıda okudum şimdi üçüncü kitabı bekliyorum. Bence kesinlikle okuyun çok güzel bir kitap.
Yıldızların LanetiSena Nur Işık · İndigo Kitap · 20211,737 okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.