Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 16 Haziran 2023 23:07 Norveç Edebiyatı’ndan bir kitapla geldim ama sevdim mi derseniz çık. Bu seferki kitabımız maalesef beni içine alamadı. Ülkesi gibi soğuk bir kitap bence. (Kitaptaki karakterler isim ve soy isimleri ile anılıyor.soğukluğu burdan) . Kitabın adı yazarın 11. Romanı 18. Kitabı olmasından geliyor ne gerek vardı bir isim bulunurdu kitaba. Konusu ise 50 yaşlarına gelen bir adam ve 2 Yaşından beri görmediği oğlunun babasının yanına üniversite okumaya gelmesi ve gelişen olaylar. Ana karakterimizin büyük red planı gibi vs.Genel olarak hikayeye bakıldığında seçimler ve sonuçlar insani kusurlar üzerine diyebilirim. Maalesef tavsiye edemiyeceğim.