Puan vermedi·149 syf.····Okunma: 17 Haziran 2023 18:25 Kitap başlarda daha çok gezi yazısı gibiydi.İhsan hocamız Balkanları anlatırken bizzat gidip gördüğü için çok güzel betimlemeler yapmış. Oranın insanlarının sözlerini anlatırken çok dokunaklı bir dil kullanmış. Alem-i İslam'ı anlamak için okunması gereken kitaplardan biri. Coğrafyalara dair ilginç içerikleri var. En güzel Üsküp'ü anlatmış desem belki de Üsküp'e gitmek istediğimdendir. Bu arada İshak Danış hocadan bahsetmesi de kitabı okurkenki şevkimi artırdı diyebilirim.