Sitede iyi okurluğunun yanında çok iyi yazan arkadaşlar var.Ama bu okurların iletileri yerine;'menemen soğanlı mi olur,soğansiz mi?' iletilerine gösterilen rağbet, okurların tek derdinin geyik olduğunu düşündürüyor. O da gitsin blog yazsın da dersiniz şimdi.
1K
··1 alıntı·
17,7bin Gösterim
49 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bi ara bu konularda çok yazdım, ergen paratoneri gibi bir gönderi paylaştım hepsi altında toplandı ve hepsini engelledim 😅😅
Gülhanım Laçin
Gönderi Sahibi
İyi fikir 😄
Aynen, akışa bir bakayım dedim, ilk 30 ileti civarı kitapla bir ilgisi yok. Çiçek, böcek. Kitap alıntısı yapan arkadaşlar beğenmiyoruz sanmayın, göremiyoruz bile.
Demek menemen daha önemliymiş kimileri için kitap okumak alıntı paylaşmak inceleme yapmak geri planda kalmaya başlamış gerçekten yazık başka ne denir ki
Bu sitede önemli olan okurluğun yanında yazarların çizerlerin de ön plana çıkmaya sebep olması gerekir mesela bu site sayesinde iyi yazarlar kendini keşfetme imkanı bulabilir #1000kitap
Gülhanım Laçin
Gönderi Sahibi
İyi yazarı önceleyelim evet.
Kesinlikle öyle katılıyorum 👍🏻