7/10
·624 syf.··
Beğendi
·
2023 19. kitabı
TW/ uyuşturucu, şiddet, ölüm, küfür vaveylayı ilk yayınlandığı zamanlardan beri takip eden biri olarak kitabı sevdiğimi söyleyebilirim. serinin ilk kitabı olduğu için yazar daha çok karakterleri tanıma ve olayları anlama üzerinden işlemiş konuyu. bu bakımdan kitap biraz yavaş ilerliyor. akıcı bir kitap olduğu için 3 günde bitirdim çok hızlı okunabilir. kardelenin sahnelerini flashbackler şeklinde okumamızı sevdim. ana karakterler, kartal ve lavin, çok toksik insanlar sürekli etrafa bağırıyorlar sürekli sinirliler herkesten nefret ediyorlar ve onların bu halini okumak biraz yorucu geldi bana. bir kayıpları olduğu için bu durum normal ama okurken yoruldum. sürekli bir atışma halindeler ve kartal herkese bağırıyor tam anlamıyla herkese. bu durumda kardelenin acısını daha iyi anlamamıza vesile olmuş. ps: kapak tasarımı çok güzel
Vaveyla 1 - Sönmüş AldebaranBinnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20231,274 okunma
301 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bir de önerdiğin bir kitap mı?
luna lovegood
Gönderi Sahibi
eğer dram seviyorsan al bence, wattpad adlı platformda bir iki bölüm oku orda da yayınlanıyor eğer beğenirsen al
Kitabın serisi var mı?
luna lovegood
Gönderi Sahibi
bu kitap serinin ilk kitabı devam kitapları daha sonra çıkacak
luna lovegood çok teşekkür ederimmm