Çok haklısın Tony
1000Kitap
··3 alıntı·
11,7bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
tony türkiyede bir süre yaşamış olmadı, başka türlü bu cümle imkansız :d
GuGi
Gönderi Sahibi
😂😂 bende Türkiyede hiç yaşamadım ama durum aynı
GuGi
Gönderi Sahibi
Foto linçcileri beni de linçler diye bekliyordum niye böyle oldu 😂
1.sezon son bölümdeyim. Güzel dizi: )
GuGi
Gönderi Sahibi
İyi seyirlerr 🍿
Tokat gibi dizi