Merhabalar,
Bugün Denize Karşı 2 kitabını bitirdim. Hayatımda okuduğum en naif kitap olabilir. Tüm seri boyunca saçma sapan kıskançlıklar, gereksiz yanlış anlamalar olmadan iki insanın anlaşmalı bir şekilde evlenip, aşık olup mutlu bir aile olmasını okumak çok güzeldi. Kitapta beni rahatsız demeyelim de yoran tek kısım konuşamalar oldu. Konuşmalar hep çok resmiydi. Ve bazıları aşırı derecede uzundu. Ama bunlar dışında içinizi sımsıcak yapacak güzel bir kitaptı. Okumanızı tavsiye ederim.