Birini kırmışsındır;özür ile af arasındadır kırgınlık, onarırsın.. Birini küstürmüşsündür;Naz ile niyaz arasındadır küskünlük, gönlünü alırsın.. Ama birini hissizleştirdiysen şayet orada dur...! Zira hissizlik ruh ile bedenin yarasıdır..🥀
İnsan ve Duygular
··1 alıntı·
908 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Herkes bir parçanı götürür giderken, Kimileri derdinden faydalanır, kimileri sevginden! Kimi çaresizliğinden yakalar, kimileri güveninden! Eksilmişsin, üzülmüşsün kimin umurunda..!? Kimileri sırtından vurur, kimileri kalbinden..