·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Temmuz 2023 23:08 Gerçekten hayranlıkla bitirdiğim bir kitap oldu. Ters köşe kurguları çok severim ve bu kitap hayatımda gördüğüm en iyi ters köşeyi yaptı. Bitirdiğimde ağzım açık kaldım ve bir süre kitabın sonunu sorguladım. Kitapta hayatını bitirmek isteyen bir kızın yaptıklarını okuyoruz ama kitap sadece hayatını bitirmek isteyen kızdan oluşmuyor. Kitaptaki her olay birbiriyle bağlantılı ve her seçimin aslında hayatımızın bir bölümünü etkilediğini görüyoruz. Yazar kelebek etkisi ve paradoksu çok güzel ele almış. Gerçekten kitabına, kurgusuna, zekasına ve kalemine hayran kaldım. Gönül rahatlığıyla önerebilirim kitabı, bulduğunuz yerde hemen alıp okumalısınız. Umarım kitabı beyaz perde de görürüz. Kitaplarının devamının gelmesi dileğiyle...